StepOut - Donate

Monday, October 02, 2006

Happy October!

Now that it's finally October, it is starting to feel rather fall-like out here in California. (Or as close to fall as it tends to get here.) It's been chilly and overcast for the past few days, and I actually broke down and pulled out the cozy flannel pj's. (Part of why I love winter! Best jammy weather!)

Anyway, Halloween is just around the corner, and I don't have any plans yet. We haven't figured out what (if anything) our department is doing at work this year (we've done some pretty good interactive themes over the last few years). So, to help me with ideas (but mostly to waste time online), I took the following quiz







What Should Your Halloween Costume Be?




Your costume is a witch cosume!
Take this quiz!








Quizilla
Join

Make A Quiz More Quizzes Grab Code

Okay, so I sort of cheated...I didn't like the first 3 answers I got for this (all of which were the same - slutty skank with batwing gloves...not me at all), so I changed my answers to alternates until I got something else slightly more me. Yeah, I can be a little dark and twisted...

10 comments:

Christyn said...

Yeah, what ARE we going to be at work? I think we should incorporate EPD's into our costumes...but not sure how.

I did the quiz and I got renascence Maden!

D.T. said...

I got gothic ballerina. Actually that's not a bad idea...

Kai said...

You don't wanna KNOW what I got. LOL! I'm not even big on Halloween (except that it's part of Autumn) so why'd I TAKE the quiz? Same reason people climb Everest: it's THERE! The jammy thing tho'? Oh, YEAH! I have an oversized red sweatshirt I bought in - gasp - '92! That is my cool weather attire! Can't wait to pull it out & wear it!

Joie said...

French maid my butt!
Let's try this again....

Gothic Ballerina
I give up!!

It suffices to say that if I dress up this year, I will not be picking either of those choices.

Dagny said...

Hmmm. I got masquerade costume. Looks like something from a masked ball in old Venice. Wheeee!

Dr. B. said...

You rock with the way you rigged that quiz to come out with that bad-ass witch costume.

I'm afraid I got the showgirl costume. But, like, a showgirl from a saloon in the Wild West, not a showgirl from a stage show in Showgirls. Meh.

Mom said...

Well, I got Renaissance Maden, only the word is spelled Maiden (maden is not even in the dictionary!)! And what is origonal? (or is it supposed to be original?) And what happened to ghost and pirate costumes??? (the first Halloween costume I remember having was a nurse...) I like Halloween because I like to see all the little kids dressed up and trying to say "trick or treat",and the parents trying to get them to be polite and say thank you. As a child we used to go out two days in a row with different costumes on, and get homemade popcorn balls from our land lady - such fond memories. Every one would be excited and that is probably why I think Halloween is just plain fun!

Joie said...

I agree!! Halloween is just great. Our next-door neighbor used to make special cookies for the neighbor kids. We used to love that.
I'd like to do that for the neighbor kids when we buy a house (once they know us). I dunno, they may feel cheated out of their quarter though.....(Like my parents, we don't give candy, we give quarters.)

Tami said...

Ah the memories...I think I just came up with my next post. Too bad Mom is hoarding all those old Halloween photos from the 80's...

Dagny said...

Oh mom needs to give up the photos...